• TRANSPORT GRATUIT peste 200 ron, 100% PRODUSE ORIGINALE

Brandul ULTIMA, 100% hrană completă și echilibrată pentru animale, este distribuit la nivel național în România de Greenpoint Trade

Brandul ULTIMA, 100% hrană completă și echilibrată pentru animale, este distribuit la nivel național în România de Greenpoint Trade
Brandul de hrană uscată pentru animale ULTIMA, al doilea cel mai bine vândut produs din sectorul pet food supermarket pentru pisici și al treilea cel mai vândut produs din sectorul pet food supermarket pentru căței, din Europa, conform Euromonitor, aparține producătorului spaniol Affinity Petcare SA și este distribuit la nivel național în România de către compania Greenpoint Trade. Despre brandul ULTIMA, care a înregistrat vânzări record în Europa, despre piața europeană, dar și cea locală de pet food, despre trenduri de consum și despre provocări și oportunități în această categorie, am stat de vorbă cu Dl. Krzysztof Bluj, Central East Europe Area Manager Affinity Petcare SA, cu atât mai mult cu cât, cu doar cu o zi în urmă, pe 11 aprilie, s-a sărbătorit Ziua Națională a Animalelor de Companie.
 

Cum arată piața europeană de pet food?

În 2020, în contextul primului an de pandemie, s-a înregistrat cea mai mare creștere a populației de animale de companie din Europa, atunci când am fost nevoiți să stăm în casă și să practicăm distanțarea fizică, iar oamenii au acceptat mai ușor singurătatea cu ajutorul animalelor de companie.

Această creștere se reflectă în valoarea totală a pieței europene de petfood. Astfel, în 2021 valoarea totală a pieței europene de pet food s-a ridicat la 27.73 milioane €, cu o proiecție de creștere la 34.78 milioane €, până în 2026.

Un alt trend este orientarea către hrana premium, care este clar un trend net crescător și generalizat al pieței europene de profil, precum accelerarea creșterii comerțului electronic, care a devenit cel mai mare canal global de distribuție al produselor pentru animale de companie, în contextul în care cumpărătorii au rămas acasă și au evitat contactul fizic.

De asemenea, preocuparea oamenilor legată de planetă, a dus la dezvoltarea unor ambalaje reutilizabile și ecologice, la folosirea unor ingrediente sustenabile și la folosirea proteinelor obținute din insecte și din plante.

 

Care sunt provocările pieței de pet food din România în ultimii ani și ce soluții oferim?

Piața hranei pentru animalele de companie din Romania contribuie cu 5% la piața europeană de profil și este estimată să crească la 5,5% CAGR, în perioada 2021 – 2026. Pentru piața de petfood din România este prognozată o rată ascendentă sănătoasă, datorită creșterii adopțiilor de animale de companie și a trendului de integrare a animalelor în familie.

Principalele provocări sunt:

  • Hrana de tip economy continuă să domine vânzările. Ambalajele de format mare continuă să fie folosite cu preponderență pentru hrana de tip economy sau mid-priced deoarece marii retaileri internaționali o preferă pentru mărcile proprii sau alegerile economy.
  • Marii producători din industrie fac investiții rapide pentru a-și crește capacitatea de producție și portofoliul pentru servirea unei categorii lărgite de consumatori. Concurența dintre marii producători crește și ea din cauza faptului că în piață intră din ce în ce mai mulți producători străini.

Aceste provocări i-au obligat, de asemenea, pe noii intrați în piață să inoveze în dezvoltarea produsele lor în ceea ce privește aroma, ingredientele și gustul și să lanseze produse cu nume și etichete atractive.
 

 

Krzystof Bluj, Central East Europe Area Manager Affinity Petcare SA
 

Care sunt particularitățile pieței de petfood din România? Care sunt oportunitățile pe care această piață le aduce în România?

Așa cum spuneam, piața de petfood din România contribuie cu aproximativ 5% la piața de petfood din Europa și se estimează să crească la 5,5% în perioada 2021 – 2026. Piața de petfood din România este prognozată să crească în mod sănătos datorită a două trenduri principale, și anume creșterea numărului de animale de companie și a trendului de integrare in familie, a „umanizării” acestora.

În Romania am observat o creștere a indicatorilor economici ai țării, iar creșterea veniturilor în anul 2021 a putut susține ceea ce noi numim premiumizare (preferința pentru categoria Premium). Există o atenție specială acordată animalelor de companie, asta însemnând o aplecare a consumatorului către beneficiile aduse de brandurile premium, cum ar fi nutrienți adăugați, vitamine și un conținut mai mare de carne.

Asta înseamnă că există oportunitatea de a oferi o calitate mai bună a hranei și o diversificare conform segmentelor specifice, cum ar fi rasa, vârsta, dacă animalul de companie este sterilizat sau nu și după starea de sănătate.

O altă oportunitate este reprezentată de creșterea implementării platformelor de eCommerce. Asta ajută la creșterea conștientizării asupra variatelor produse specifice, care sunt formulate special în funcție de specificul animalului (dacă este câine, pisică sau altele).

Greenpoint Trade, partenerul Affinity Petcare pentru România

Partenerul nostru din România, Greenpoint Trade, susține distribuția pe canale specializate, canale de retaileri și are o prezență benefică inclusiv online prin intermediul Social Media și prin crearea propriei platforme B2C.

Implicarea Greenpoint Trade în marketingul de calitate, in susținerea perfecționării continue a medicilor veterinari, în promoții către consumatorul final, face ca prezența noastră aici să fie o oportunitate pentru afacerea în sine și pentru un climat social sănătos.

Greenpoint Trade este importator și distribuitor de produse pentru animale de companie și de uz veterinar și unicul reprezentant și distribuitor al Affinity Petcare SA în România.

Care este cel mai mare avantaj al gamei de produse ULTIMA?

La Affinity Petcare, ne concentrăm pe calitatea ingredientelor și mai ales a proteinelor de calitate. În formula ULTIMA, precum și în cazul altor branduri ale noastre (cum ar fi Advance) carnea proaspătă este întotdeauna primul ingredient. Acesta este principalul atu în fața concurenței. Alt mare atu al nostru este palatabilitatea produselor noastre. Noi testăm formulele în Centrul propriu de Nutriție din Barcelona și îmbunătățim constant palatabilitatea până ajungem la 100% siguranță a faptului că pisicile și câinii vor alege întotdeauna rețetele noastre!

Ultima este 100% o hrană completă și echilibrată pentru animale. Este făcută cu ingredientele noastre cele mai bune, cu legume și fără coloranți, conservanți sau zaharuri adăugate. Brandul Ultima este special conceput de producător pentru supermarketuri.

Astfel în prezent, brandul de hrană uscată pentru animale ULTIMA este al doilea cel mai bine vândut produs din sectorul pet food supermarket pentru pisici și al treilea cel mai vândut produs din sectorul pet food supermarket pentru căței, din Europa, conform Euromonitor.

Rețetele noastre sunt făcute astfel încât să îndeplinească nevoile nutriționale ale animalului, în funcție de vârstă, talie și rasă. Scopul nostru este să susținem sănătatea și vitalitatea animalelor de companie.

Portofoliul nostru se concentrează în special pe specificul condiției lor fizice: câini de talie medie/mare, câini de talie mică sau pisici sterilizate. Acestea sunt segmentele strategice cărora le oferim o varietate de gusturi și formate adaptate tuturor nevoilor: cumpărători noi, cumpărători obișnuiți sau fideli.

  

Care sunt așteptările pentru acest an în privința pieței din România?

Ne dorim să continuăm să livrăm produse de cea mai bună calitate stăpânilor de animale de companie. Obiectivul nostru este să oferim cele mai bune rețete pentru a susține sănătatea câinilor și pisicilor, permițându-le astfel să trăiască vieți lungi și fericite.

Vom continua să investim în educarea consumatorilor deoarece credem că acesta este cheia de a oferi cumpărătorilor cele mai bune informații și recomandări. De asemenea, vom continua să ne concentrăm pe creșterea distribuției în toată țara pentru a ne asigura că vom fi la îndemâna consumatorilor.

ULTIMA

Brandul Ultima este produs de către Affinity Petcare SA, Spania care a înregistrat cu el vânzări record în Europa. Astfel în prezent, hrana uscată pentru pisici Ultima este situată ca al doilea cel mai bine vândut produs din sectorul pet food supermarket din Europa (conform Euromonitor). Brandul este prezent în marile lanțuri de supermarketuri din UE, în Franța, Germania, Spania, în retaileri precum Auchan, Carrefour, Il Corte Inglese etc.

Producătorul Affinity Petcare SA, parte din compania Agrolimen SA, este clasificat ca numărul 6 mondial în categoria petfood, potrivit Euromonitor, și are sediul la Barcelona, Spania și fabrici în Spania și Franța.

Greenpoint Trade

Greenpoint Trade SRL, cu sediul în București, este importator și distribuitor de produse pentru animale de companie și de uz veterinar și unicul reprezentant și distribuitor al Affinity Petcare SA în România. Compania are sediul operațional și logistic în Ploiești, de unde asigură distribuția numerică la nivel național, cu o acoperire națională de 85%. În plus, produsele ULTIMA sunt comercializate și în lanțurile de retail cora, Mega Image, LaCocoș și în magazinele online eMAG și Pentruanimale.ro, dar procesul de listare și în alte rețele de magazine este în curs de desfășurare.

Contact Greenpoint Trade

Suport clienti 08:00 - 17:00

0747 507 007 office@lovelypets.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!